Klantenservice

Beste klant, Onze klantenservice is bereibaar op tel. 052 (0) 55 70 00 tijdens deze kantooruren. Van ma tot do van 8.30h -12.00h en van 12.30h tot 17.00h, vrijdag van 8.30h -12.00h en van 12.30h tot 15.00h. Tijdens feestdagen zijn wij gesloten U kan ons steeds een bericht laten per mail of via het invulformulier op onze website. (Contact)

1. Levering

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Uw bestelling zal steeds de dag na uw order verwerkt worden. Valt uw bestelling in een weekend of op een feestdag dan zal dit de eerst volgende werkdag verwerkt worden. ( voor bestellingen op voorraad) De levering zal gebeuren door GLS of Bpost. Indien u niet thuis bent kan u aan de hand van een uitnodiging uw pakket ophalen bij de post.


2. Handleidingen

Gebruiksaanwijzing Vinex 1.1

klik hier >> Manual in meerdere talen voor de Vnex 1.1

 


3. Terugsturen

Retourzendingen

Hebben we uw retourzending goed ontvangen en verwerkt, dan sturen we u een bevestiging per mail. Meestal is dit binnen de week. We betalen u terug indien de ontvangen zending en omverpakking in goede staat zijn. Het terugsturen gebeurt op kosten van de klant.

Lees aandachtig de Algemene voorwaarden, voor het retourneren van producten.

14 dagen bedenktijd en retourneren in geval van verkoop op afstand? Is het artikel toch niet helemaal wat je wilde, dan kan u het binnen de 14 dagen in originele verpakking en in onbeschadigde staat retourneren naar ons magazijn in Dendermonde. Wij vragen om voorafgaand een foto van het toestel en de verpakking door te sturen samen met uw aankoopfactuur. De transportkosten zijn ten laste van de koper (consument).


4. Beschadigd of defect

Defect of beschadigd artikel?

U hebt het artikel ontvangen en het is beschadigd. Of mijn artikel werkt niet. Dit dient binnen de 3 dagen gemeld te worden. Wij vragen een foto te bezorgen van de omverpakking en het artikel, alsook uw aankoopfactuur. Wij verwerken uw vraag binnen een zo kort mogelijke periode. Daarna ontvangt u een bericht met de te ondernemen stappen.


5. Garantie

Wat met Garantie?

Uw garantie zal ingaan vanaf de levering en is geldig voor 2 jaar. Het betreft hier een herstel of vervanggarantie. Uw factuur dient als garantiebewijs. De garantie is van toepassing bij normaal en veilig gebruik beschreven in uw handleiding (meegeleverd met het artikel). Je kan ook uw handleiding terugvinden op onze site.


6. Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden webwinkel / shop

Identiteit van de Shop: Tijdlijn BV > handelend onder de naam Vibronex.be Telefoon 032 (0) 52 55 70 09 BTW nr. BE0474 219 439 Centraal magazijn; Wissenstraat 17, 9200 Dendermonde

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke tot stand gekomen overeenkomst tussen de webwinkel hierboven beschreven en de consument.

Bij elke overeenkomst die wordt afgesloten, worden deze algemene voorwaarden aan de consument kenbaar gemaakt via de webshop of op verzoek van de consument. Deze kan kostenloos verzonden worden. De verzending kan via electronische weg (e-mail) of andere wijze kosteloos bezorgd worden.

De aangeboden producten zijn voldoende gedetailleerd en voorzien van de nodige informatie om zo een juiste beoordeling door de consument te genereren. De informatie is zodanig opgebouwd dat de consument duidelijk weet wat zijn verplichtingen en rechten zijn en aanvaardt dit aanbod.

De overeenkomst komt tot stand bij het voldoen van de gestelde voorwaarden. Zolang de ontvangst en de aanvaarding door de webwinkel (hierboven beschreven) niet is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

De webwinkel (hierboven beschreven) heeft het recht om niet in te gaan op de overeenkomst ingeval dat de consument niet aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen.

Bij levering van het geselecteerde product zal de webwinkel de consument een duidelijk beschreven document bezorgen, voorzien van alle informatie en voorwaatden. Tevens dient dit document als garantiebon.

De consument (natuurlijk persoon) beschikt tevens over een bedenktijd in geval van verkoop op afstand van 14 dagen om de overeenkomst te ontbinden, zonder opgave van reden met betrekking tot de aankoop van het product. De bedenktijd gaat in op de dag die volgt op de afgesloten overeenkomst.

Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig en zorgzaam omspringen met het product en de verpakking. Hij zal het product uitpakken en gebruiken in de mate die nodig is en om de werking of het product te bekijken. Hij zal dit doen uit oogpunt zoals men iets in een winkel gaat bekijken of kopen.

Klachten en gebreken aan het toestel of beschadigingen moeten kenbaar gemaakt worden binnen de 3 dagen na ontvangst van het product. Zodra de klacht en of gebreken geconstateerd zijn en duidelijk omschreven, kan er overgegaan worden naar verwerking ervan.

De consument zal steeds enkele foto's nemen van de verpakking alsook van het product en deze bezorgen via e-mail of post. De webshop (hierboven beschreven) zal na ontvangst van deze foto's en een kopie van het aankoopbewijs oordelen of het toestel kan geretourneerd worden en terug verkocht kan worden.

De te retourneren goederen worden steeds op kosten van de consument verzonden naar het centraal magazijn (hierboven beschreven). Tenzij de webshop aangeeft de kosten zelf te dragen. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, dan worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.

Bij eventuele terugbetaling zal de webshop de consument via overschrijving op zijn rekening storten (de terugbetaling is kosteloos).De transportkosten die initieel aangerekend werden of verwerkt zijn in de prijs zullen in mindering gebracht worden. Voorbeeld 999 euro (incl 6 euro transport) terug te storten bedrag zal 993 euro zijn. De terugbetaling zal zo snel mogelijk gebeuren na ontvangst van het product in ons centraal magazijn.

De aangeboden producten of diensten in de webshop zijn voorzien van prijzen in Euro inclusief BTW en recupel of bebat.

Eventuele extra garanties verstrekt door de fabrikant ( de toeleverancier van de webshop) zijn niet vantoepassing. Enkel de wettelijke verplichte garantie maken deel uit van deze overeenkomst.

De webshop (hierboven beschreven) zal al het mogelijke doen om tijdig en met spoed en zorgvuldig  uw product aan te leveren (binnen de 30 dagen). Indien het langer dan 30 dagen zou duren heeft de consument het recht om de overeenkomst te ontbinden (zonder een schadevergoeding te eisen).

Om alles vlotjes te laten verlopen zal de consument zijn product betalen via de betaalmogelijkheden van de webshop. De overeenkomst is van kracht zodra de betaling is overgemaakt en op rekening van de begunstigde staat.

Bij geschillen over de overeenkomst tussen de webshop (hierboven beschreven) en de consument met betrekking tot de algemene voorwaarden zullen deze uitsluitend behandeld worden volgens Belgisch recht. Enkel de rechtbanken van het arrondissement Dendermonde zijn bevoegd voor de beslechting van de geschillen. De consument zal eerst bekijken om in overleg een onderlinge oplossing te vinden en zal de webshop hiervoor 4 weken geven.